Informationer om forældrebetalt eftermiddagsmad

I SFO'en tilbyder vi alle børn en forældrebetalt eftermiddagsmadordning, hvor der serveres brød og frugt og lette måltider.
Ordningen er frivillig og koster 100 kr. om måneden. Ønsker I ikke at være med i denne ordning, skal I selv sørge for, jeres barn har brød og frugt med til disse måltider.

For at være med i ordningen, skal I oprette jer i Conventus senest sidste dag i måneden før jeres barn starter i Lundgårdskolens SFO

Det gøres ved at følge vejledningen her på hjemmesiden (se fanen "Vejledning Conventus") og tilmelde jer på fanen: "Tilmelding til eftermiddagsmadordning".  Bemærk - det er meget vigtigt, I tilmelder jer med jeres barns navn, og hvis I har flere børn, at I tilmelder dem enkeltvis.

Når I er oprettet, foregår betalingen automatisk hver måned. Når jeres barn stopper i SFO'en, skal I huske at afmelde jer ordningen. Dette skal gøres senest den sidste dag før jeres barn stopper.

Får I problemer med ovenstående, kan I kontakte administrativ koordinator Anja Simonsen, 96287808 eller SFO-leder Gitte Brixen, 29805712